.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
کنایه سنگین حسام الدین آشنا به اسرائیلی‌ها
حسام الدین آشنا به ادعای رژیم صهیونیستی درباره حمله موشکی به اصفهان واکنش طنزگونه نشان داد.(ادامه)
حسام الدین آشنا خطاب به رئیس شورای اطلاع رسانی دولت نوشت: به جای پرخاشگری مناسب است سوابق را بررسی کرده و ببینید علت طرح مساله در جلسه سران سه گانه کاهش مصرف، صادرات مازاد تولید برای جبران کسر درآمد ارزی و تأمین ریالی برای کمک به اقشار کم‌درآمد بود یا خیر؟ پاسخ کنایه آمیز آشنا به رئیس شورای اطلاع رسانی دولت رئیسی
حسام الدین آشنا خطاب به رئیس شورای اطلاع رسانی دولت نوشت: به جای پرخاشگری مناسب است سوابق را بررسی کرده و ببینید علت طرح مساله در جلسه سران سه گانه کاهش مصرف، صادرات مازاد تولید برای جبران کسر درآمد ارزی و تأمین ریالی برای کمک به اقشار کم‌درآمد بود یا خیر؟(ادامه)
حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهوری در دولت روحانی به کنایه‌های مقام ارشد دولت رئیسی واکنش نشان داد.

حسام آشنا: آیا تحمل شنیدن پشت پرده آن غروب جمعه تا غروب دوشنبه را دارید؟
حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهوری در دولت روحانی به کنایه‌های مقام ارشد دولت رئیسی واکنش نشان داد. (ادامه)
هنرآفرین : پخش مارمولک که محتوایی انتقادی – سیاسی دارد، با واکنش اهالی سیاست همراه شد. زلزله «مارمولک» در فضای مجازی و سیاسی بعد از ۱۸ سال
هنرآفرین : پخش مارمولک که محتوایی انتقادی – سیاسی دارد، با واکنش اهالی سیاست همراه شد.(ادامه)
توئیت جدید آشنا خطاب به رئیس جمهور
خبر آنلاین : حسام الدین آشنا در توییتی نوشت: مکاتبه انجمن های معتبر علمی کشور با رئیس محترم جمهور و مکاتبه دفتر ایشان با وزیر محترم علوم نباید مورد توجه بیشتر قرار بگیرد.(ادامه)
توییت حسام الدین آشنا درمورد کاندیدا‌های پوششی+عکس
حسام الدین آشنا پیشنهادی را برای برخورد با نامزد‌های پوششی مطرح کرد. (ادامه)
توئیت معنادار حسام الدین آشنا پس از اعلام اسامی تایید صلاحیت شدگان
مشاور رئیس جمهور در توئیتی حمایت خود را از عبدالناصر همتی در انتخابات 1400 اعلام کرد. (ادامه)
شمال نیوز : بررسی ۱۴ گزینه جبهه اصلاحات برای ریاست جمهوری نشان از به حد نصاب نرسیدن آرای اکثر آن‌ها در بین اصلاح طلبان دارد. آخرین وضعیت اصلاح‌طلبان برای ریاست جمهوری ۱۴۰۰
شمال نیوز : بررسی ۱۴ گزینه جبهه اصلاحات برای ریاست جمهوری نشان از به حد نصاب نرسیدن آرای اکثر آن‌ها در بین اصلاح طلبان دارد. (ادامه)
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی درباره انتشار فایل صوتی ظریف نوشت: عزل یا استعفای حسام الدین آشنا کافی نیست. هشدار یک نماینده مجلس در خصوص احتمال فرار عوامل انتشار فایل صوتی ظریف
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی درباره انتشار فایل صوتی ظریف نوشت: عزل یا استعفای حسام الدین آشنا کافی نیست.(ادامه)
رییس جمهور طی حکمی علی ربیعی را به عنوان رییس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری منصوب کرد. آشنا از مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری رفت/ ربیعی از روحانی حکم گرفت / ۱۵ نفر ممنوع الخروج شدند
رییس جمهور طی حکمی علی ربیعی را به عنوان رییس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری منصوب کرد.(ادامه)
با این شرایط مشخص نیست فایل صوتی ناقص مصاحبه ظریف چگونه از این شورا به بیرون درز كرده است. بدون شك در حال حاضر وظیفه دولت است تا در این باره پاسخگو باشد. جنجال انتشار فایل صوتی ظریف (يادداشت)
با این شرایط مشخص نیست فایل صوتی ناقص مصاحبه ظریف چگونه از این شورا به بیرون درز كرده است. بدون شك در حال حاضر وظیفه دولت است تا در این باره پاسخگو باشد. (ادامه)
واکنش متفاوت حسام الدین آشنا به فوت ناگهانی آزاده نامداری
مشاور رئیس جمهور انتخاب میان آزاده بودن و نامدار شدن را بسیار دشوار دانست. (ادامه)
واکنش حسام الدین آشنا به نامه فرمانده کل سپاه به رهبر انقلاب
مشاور رییس جمهوری به نامه فرمانده کل سپاه به مقام رهبری در توییتر واکنش نشان داد.(ادامه)
واکنش مشاور روحانی به فصل دوم سریال گاندو/ عکس
مشاور رییس‌جمهور نسبت به فصل دوم سریال گاندو واکنش نشان داد. (ادامه)
آقای نماینده مجلس چه زود دست بزن پیدا کردی...!
حسام‌الدین آشنا به سیلی زدن یک نماینده به سرباز ناجا واکنش نشان داد.(ادامه)
استقبال مشاور رئیس جمهوری از گزینه بایدن برای سمت نماینده امریکا در امور ایران
حسام الدین آشنا در واکنش به انتخاب رابرت مالی به عنوان نماینده ویژه دولت امریکا در امور ایران در توئیتی نوشت: انتخاب احتمالی رابرت مالی حامل پیامی روشن در مورد یک رویکرد کارآمد برای حل سریع و موثر مناقشه است.(ادامه)
واقعیت این است که ریاست بر دولت در ایران با وجود همه سختی هایی که دارد لذت هایی دارد که کفه ترازو را به نفع خوشی ها وسرمستی ها می کند. در ایران دولتها می ایند و می روند و هر کار هم بخواهند می کنند و تنها مجازات آنها از سوی رقبای سیاسی پرتاب کردن منقل به روحانی وملاقه به مخالفان او / تسویه حساب سیاسی به یک نقطه عطف رسیده
واقعیت این است که ریاست بر دولت در ایران با وجود همه سختی هایی که دارد لذت هایی دارد که کفه ترازو را به نفع خوشی ها وسرمستی ها می کند. در ایران دولتها می ایند و می روند و هر کار هم بخواهند می کنند و تنها مجازات آنها از سوی رقبای سیاسی(ادامه)
ساعاتی قبل آیت الله مصباح یزدی، رئیس مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) در سن ۸۶ سالگی درگذشت. واکنش ها به درگذشت آیت الله مصباح یزدی
ساعاتی قبل آیت الله مصباح یزدی، رئیس مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) در سن ۸۶ سالگی درگذشت.(ادامه)
کنایه نیش‌دار آشنا به طرح اخیر مجلس
مشاور رئیس جمهور در کانال تلگرامی خود نوشت: احتمال می‌دهند که بایدن در یک ماه اول کار خود بعضی گشایش های اقتصادی را ایجاد خواهد کرد. طبق طرح مجلس، دو ماه فرصت خواهیم داشت برای جلوگیری از تعلیق پروتکل الحاقی.(ادامه)
واکنش شاعرانه حسام‌الدین آشنا به محکومیتش در دادگاه!
مشاور رییس جمهور با انتشار پیامی توییتری به حکم هیئت منصفه دادگاه سیاسی واکنش نشان داد.(ادامه)
آغاز محاکمه حسام‌الدین آشنا در دادگاه جرایم سیاسی | اتهامات مشاور رئیس جمهور چیست؟
جلسه رسیدگی به اتهام «حسام‌الدین آشنا» مشاور رییس‌جمهوری و رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک امروز یکشنبه دوم آذر ماه در دادگاه جرایم سیاسی با حضور هیات منصفه برگزار می‌شود.(ادامه)
واکنش آشنا به دعوای معاون و وزیر بهداشت | حلوا خیرات نمی‌کنند ...
واکنش آشنا به دعوای معاون و وزیر بهداشت | حلوا خیرات نمی‌کنند ... مشاور رئیس جمهور به نامه انتقادی معاون مستعفی وزیر بهداشت واکنش نشان داد. حسام الدین آشنا به گزارش همشهری‌آنلاین،‌حسام الدین آشنا در حساب کاربری‌اش در توییتر نوشت: «در دعوای هیچ معاون و وزیری حلوا خیرات نمی کنند.»(ادامه)

پارسینه: آشنا مشاور رییس جمهور در پاسخ به توییت امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رییسه مجلس نوشت: «اصطلاح «ایران اینترنشنال» وِرد زبان عده‌ای در داخل شده است»!
جدال لفظی تند مشاور روحانی و یک نماینده مجلس
پارسینه: آشنا مشاور رییس جمهور در پاسخ به توییت امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رییسه مجلس نوشت: «اصطلاح «ایران اینترنشنال» وِرد زبان عده‌ای در داخل شده است»! (ادامه)
واکنش تند یک نماینده به انتقاد آشنا: حرف مفت نزن؛ نگران زخم بسترت باش! + توئیت
اردشیر مطهری در توئیتی خطاب به حسام الدین آشنا نوشت: اگر کار نمی کنید و نگران زخم بستر خودتان و درد و رنج مردم نیستید، جای تعجب ندارد... (ادامه)
شمال نیوز:
حسام‌الدین آشنا، مشاور حسن روحانی که دولتش را اعتدالی می‌داند نیز در گفت‌وگو با اندیشه پویا از علی لاریجانی تعریف کرده و تلویحا او را برای ریاست‌جمهوری مناسب دیده است.
علی لاریجانی کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می‌شود؟
شمال نیوز: حسام‌الدین آشنا، مشاور حسن روحانی که دولتش را اعتدالی می‌داند نیز در گفت‌وگو با اندیشه پویا از علی لاریجانی تعریف کرده و تلویحا او را برای ریاست‌جمهوری مناسب دیده است. (ادامه)
شمال نیوز :  کاندیداتوری محمدجواد ظریف در انتخابات ۱۴۰۰ طی روز‌های اخیر برای چندمین بار مطرح و با استقبال گسترده‌ای مواجه شد .... فرش قرمز برای محمد جواد ظریف؛ آیا ظریف به میدان رقابت ها می آید ؟
شمال نیوز : کاندیداتوری محمدجواد ظریف در انتخابات ۱۴۰۰ طی روز‌های اخیر برای چندمین بار مطرح و با استقبال گسترده‌ای مواجه شد ....(ادامه)
شمال نیوز : برخی رسانه‌ها از نامه قالیباف و رئیسی به رهبری در مخالفت با طرح فروش اوراق نفتی خبر داده‌اند. با این شرایط مشخص نیست سرنوشت اجرای این طرح چه خواهد شد .... وعده روحانی ؛ گشایشی که ایجاد نشد هیچ، ابهام هم درست شد !
شمال نیوز : برخی رسانه‌ها از نامه قالیباف و رئیسی به رهبری در مخالفت با طرح فروش اوراق نفتی خبر داده‌اند. با این شرایط مشخص نیست سرنوشت اجرای این طرح چه خواهد شد ....(ادامه)
ادعاهای رئیس بنیاد مستضعفان درباره املاک این بنیاد در برنامه تلویزیونی با موجی از واکنش های سیاسون مواجه شد. ولوله فتاح در دفتر خاتمی و احمدی‌نژاد، مدرسه حدادعادل و کاخ مرمر/ادعاهای رئیس بنیاد مستضعفان بوی انتخابات می دهد؟ / فتاح فضای مجازی و رسانه ای را یکباره تسخیر کرد(خبر)
ادعاهای رئیس بنیاد مستضعفان درباره املاک این بنیاد در برنامه تلویزیونی با موجی از واکنش های سیاسون مواجه شد.(ادامه)
شمال نیوز  با انتشار توئیت اخیر مشاور یکی از نمایندگان شاید چنین فرضیه‌ای مطرح شود که مجلس اصولگرا می‌خواهد آغازگر این تغییر عظیم باشد. هرچند آخرین دیدگاهی که رهبر انقلاب درباره این موضوع مطرح کردند همان است که: «مشکلات نظام پارلمانی برای کشور بیش از مشکلات نظام ریاستی است» .... باز هم سخن از نظام پارلمانی / مجلس یازدهم آغازگر تغییر بزرگ؟
شمال نیوز با انتشار توئیت اخیر مشاور یکی از نمایندگان شاید چنین فرضیه‌ای مطرح شود که مجلس اصولگرا می‌خواهد آغازگر این تغییر عظیم باشد. هرچند آخرین دیدگاهی که رهبر انقلاب درباره این موضوع مطرح کردند همان است که: «مشکلات نظام پارلمانی برای کشور بیش از مشکلات نظام ریاستی است» ....(ادامه)
کنایه مشاور روحانی به مرگ قاضی منصوری: مراقب داروی نظافت باشید
آشنا در واکنش به خبر خودکشی قاضی منصوری نوشت: «به‌ نظر می‌رسد پرونده موسوم به «طبری» دارای ابعادی غیر اقتصادی هم هست. »(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.